ŞİMDİ DE KEÇE SEVERLER BURAYA!

6.12.09


Etsy ve keçe.. Benim için ayrılmaz ikili ;)
Keçeden öyle farklı ve güzel şeyler yapıyorlar ki..
Bu dükkan çok orijinal.. Biraz daha çeşitlendirilirse duvar sticker'larına da güzel bir alternatif olabilir bence..

Benzer Yazılar



15 yorum var, sen de katIl !!:

yass dedi ki...

ayyy kedıler harıkaaa

el*ff dedi ki...

kelebeklerle kırmızı kuşlara bayıldım görür görmez nasıl güzel duvar stickerı olur dedim ki sen de yazmışsın zaten :))
aynen böyle duvar stickerı arıyorum ben de keçeden mi yapsam??

n@zo dedi ki...

* Yass, ben de çok sevdim

* Elif, kalın keçeler görmüştüm ben. Bükülmeyen, sert. Onlardan yapılabilir aslında.. Makat bıçağı ile kolaylıkla kesilir sanırım.

a. gizem dedi ki...

bizim evde de bu kedilere benzeyen değişik bir obje var tahtadan siyah bi kedi :)
çoook tatlılarmış bunlar yaa nazom :)

nergisce dedi ki...

cok basarilil, bende senin icin bi site buldum kece calimalari var bi baksan bayilirsin:)http://www.flickr.com/photos/kupkup/

n@zo dedi ki...

* Gizoşum değil mi? :)

* Nergiss, verdiğin link şahanee.. Bayıldım bayıldım :))

Haydins dedi ki...

Bu minik detaylar nasıl kesilir ya..ben bu kadar minik detayları kesemiyorum..Maket bıcağı ile hiç kesemiyorum zaten!!

n@zo dedi ki...

Bizim kullandığımız ince akrilik keçeleri kesmek zordur, hatta kesilmez belki ama kalın ve sert keçeler var. Arkası yapışkanlı olanlarını bile görmüştüm ben. Bunlar muhtemelen ondan. Yine de minik detayları vermek dikkat ister galiba..

Gofrett dedi ki...

oy hepsi çok güzel.. bende bir ara keçeye merak saldım ama beceremedim..

fotograf penceresinden dedi ki...

kelebekler çok güzel :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Haklısın baykuş olana bayıldım

n@zo dedi ki...

* Gofrett bunlar biraz zor ama başka şeyler yapabilirsin, çok zevkli ;)

* Fotoğraf Penceresinden, bence de..

* Stil, evet çok güzel..

Aslı dedi ki...

Kara kedi ve baykuştan yapmazsam gözüm açık gider! Bayıldım, çok güzeller!

MİNA dedi ki...

hepsi de bir harikalar..

ASLI dedi ki...

Kedilere bittim Nazoo çok iyi fikirler bunlarr