GARNIER 3'Ü 1 ARADA

12.7.09

Çok uzun zamandır cildim için Neutrogena'nın sabununu ve nemlendiricisini kullanıyorum. Akne tedavim sırasında başlamıştım.
Birkaç gün önce Garnier'e geçiş yaptım. 3'ü 1 arada adlı ürünü ilgimi çekti; çünkü tek bir ürün Temizleme+Peeling+Maske olarak kullanılabiliyor.
Kokusu pek güzel değil ama yüzümü yıkadıktan sonra ferahlık hissettim ve gerçekten çok güzel temizledi. Ayrıca gerilmedi yüzüm ve nemlendirici sürmemi gerektirmedi. Yalnız azar azar kullanmakta fayda var, çünkü çok yoğun bir yapısı var. İlk kullandığımda fazla almışım, canım çıktı temizleyene kadar ;) Ayrıca bu kadar işlevsel olmasına rağmen, fiyatı çok uygun. Ben 11.5 liraya aldım.
Sonuç olarak; yağlı ve akneye yatkın cildiniz varsa, temizleme işlemiyle ayrı ayrı uğraşmak istemiyorsanız, parlama ve siyah nokta gibi cilt problemleriniz varsa tavsiye ediyorum.

Benzer Yazılar



10 yorum var, sen de katIl !!:

beetlejuice dedi ki...

Nazocum, ben de maske olarak kullanıyorum bu ürünü. Cildim kuru olmasına rağmen kurutmuyor, pırıl pırıl ve ferah bir his bırakıyor. Fiyatına göre performansı çok iyi.

babegazelle dedi ki...

nazo uyarayım dedim görünce ben de sen gibi aldım bundan ilk başta çok hoşuma gitti dediğin tazeliği hissettim ama çeneyi yanağa bağlayan bölgemde hafif akne izleri vardır benim onlarda artma oldu cilt bakımı yaptırdığım bayana bunu kullandıımı söleyince kadın çığlık attı resmen peeling bazlı ürünler sürtünmeden kelli sivilce artırırmış yayarmış onları cidden bırakıp başka ürüne geçtim artmalar bitti belki sana ii gelir ama paylaşiim dedim dikkat et

n@zo dedi ki...

* Beetlejuice, bence de öyle ama babegazelle kılçık kaçırdı şimdi mideme :p Dur bakalım ara ara kullanalım en iyisi.. Sende bildiğim kadarıyla sivilce problemi yok, o yüzden sorun yaratmaz sanırım.

* Babegazelle, şimdilik birşey yok ama olabilir tabii ki.. Sürekli kullanmamakta fayda var. Test ede ede kullanayım en iyisi. Gerçi kişiden kişiye değişiyor cilt ürünlerinin performansı. Uyarın için teşekkür ederimmm..

bi dost dedi ki...

peelingler asla sivilceli cilde sürülmemeli zaten, siyah nokta falan tamam ama iltihaplı sivilce bi tane bile varsa sakın dyorlar.

sihirli eller dedi ki...

babegazelle
peeling ciltteki ölü hücreleri soyarak çıkartıp taze sağlıklı pembe cilt elde etmek için kullanıldığından,cilteki iltihaplı ve irinli sivilcenin ucunu kaldırıp başka yerlere taşıyıp şivilcenin iltihabının açık gözeneklerden içeri girip irinli sivilcelerin çoğalmasını sağlar.
bu yüzden cildinde irinli kabarık sivilce olan kimse peeling ve soyma işlemi yapmamlıdır.sizinki bundan kaynaklanır bir durum olduğunu düşünüyorum.
nazo
siyah nokta ve yağı temizlemek için çok ideal bir ürün küçük tanıtımlarını kullanmıştım.hakikaten çok etkili.
elimdeki ürünler bitince bende düşünüyorum almayı.
ama sivilcelendiğin dönem olursa kullanıma ara ver üste bahsettiğim durumdan dolayı.

n@zo dedi ki...

* Bi dost haklısın, teşekkürler..

* Sihirlim, tamamdır. Sivilce çıktığında kullanmam. Daha önceden var olan sivilceler bir sorun yaratmaz öyleyse.. Önemli olan iltihaplı olması demek. Çok teşekkür ederim açıklaman için.. Ürün gerçekten iyi.. Dün kullanmadım, önceki gün yumuşacık yapmıştı. Hala öyle yüzüm..

иαℓαи dedi ki...

bende kullanıyorum ve çok mennun kaldım..

herşeyden azıcık dedi ki...

Bende almıştım bundan ama alnımda ufak ufak sivilce benzeri bişeyler çıkarttı o yüzden bıraktım şu anda defne sabunu kullanıyorum çok memnunum

B U K E T dedi ki...

bende kullanmayı düşünüyodum Nazocum oleyse peeling olarak siyah noktalaların olduğu burnumuzun üstünde kullanalım yani benim orda var:D
defne sabununuda duydum şimdi bi o kaldı kullanmadığım herşeydenazıcık sayesinde onada el atıcam galiba:))

Antigone dedi ki...

Ben bu ürünü yaklaşık 2 aydır sabah-akşam temizleyici olarak kullanıyorum. Ara ara da yüzümde bekleterek maske etkisinden faydalanıyorum. Karma tipte cildim var. Herkese iyi gelmeyebilir ama ben çok memnunum. Benim için mucize gibi bir ürün oldu. En azından denemeye değer.